Sunday, September 15, 2013

Ce v-ar face sa aveti incredere intr-o persoana?

De cate ori fac conversatie cu cineva sunt anumite elemente din discutie si din comportamentul celuilalt care ma fac sa am sau nu incredere in acea persoana. Daca este vorba de un cunoscut e mai simplu pentru ca mai am si alte aspecte pe baza carora pot sa evaluez situatia. L-am intalnit si alta data, l-am mai vazut cum se comporta, l-am mai auzit vorbind, etc. Dar sunt de multe ori in postura de a purta o discutie la prima vedere cu oameni complet necunoscuti, fie la telefon fie in mod direct. De cele mai multe ori imi atrage atentia strangerea de mana, felul in care priveste si felul in care poarta conversatia. Sunt atenta si la postura corpului, la atitudine, la tonul vocii sale. Ma uit la cat de autentic este omul in actiunea pe care o face sau daca joaca un personaj. In final sau global as spune ca ma intereseaza starea pe care mi-o transmite persona cu care vorbesc. Cel mai usor de analizat aceste aspecte este atunci cand nu faci parte directa din discutie, si ai in acest fel detasarea pe care ti-o da lipsa emotiilor care se nasc intr-o convorbire directa. Cred ca si voi va confruntati cu aceasta chestiune la serviciu dar si in viata sociala. Sunt curioasa pe voi ce va face sa aveti incredere intr-o persoana?

No comments:

Post a Comment