Friday, October 11, 2013

BGG cu multe stele

Poate că ați văzut astăzi știrea despre primele stele cu nume românești de pe cer, care se vor numi Galați V1 și Galați V2, și care au fost descoperite în luna septembrie de muzeograful Ovidiu Tercu, coordonatorul Observatorului Astronomic, și de Alex Dumitriu, membru al Astroclubului "Călin Popovici". Tot respectul pentru acești oameni! Am avut acces rapid la această informație excelentă prin apartenența la BGG, care mi-a permis să am acum mai mulți prieteni pe fb. Faptul că am aflat vestea despre Galațiul din stele o datorez colegului blogger Tănasă Nicu Florin, care pus știrea pe fb. După atâta introducere vin și zic că: 1. Despre ce ati dori să discutăm al următoare întâlnire? La BGG4 aș dori să discutăm despre promovarea lucrurilor bune care se întâmplă în orașul nostru și în grupul de oameni cu care relaționăm. Propun asta din dorința de a mă detașa de urâțenii și pesimism, fără a le ignora totuși potențialul didactic. Dorința mea este de fapt de a vedea la cât mai multe persoane că abordează viața la modul contructiv activ, gen: ok, asta ... nu-mi place, nu merge pentru mine, hai să fac ceva să fie mai bine! A devenit atât de obositor (chiar bolnăvicios) să îi auzi pe toți cum critică și distrug orice încercare a altcuiva fără a pune sau propune ceva în loc, doar așa de dragul de a desființa.Cred că putem schimba lucrurile și că merită efortul. Asta desigur pe lângă chestiile tehnice, gen sfaturi de blogăreală pentru începători, de care am mare nevoie și le primesc cu drag. 2.În ce perioadă doriți să aibă loc următorul BGG decembrie 2013 sau ianuarie 2014? Optez pentru începutul lui decembrie, gen prima decadă, pentru că după aceea se intră în toate febrele posibile. Așa putem croi cumva și ideile pentru 2014...Plus că merităm să încheiem anul în gashk la o cană de vin fiert și povești! 3.Ce tip de proiecte aţi dori să vi se aducă în atenţie? Sunt deschisă la nou, sunt convinsă că din tot ce se va discuta voi găsi ceva care să-mi placă și la care să contribui.Aaa cu o mică rectificare, nu am apetență pentru chestiile politice. 4.Cât timp sunteţi dispuşi să petreceţi la o ediţie BGG? Cam 2-3 ore în direct ca să zic asha, însă pot plusa la partea de sprijin pentru pregătiri, dacă aveți nevoie.

No comments:

Post a Comment