Wednesday, September 4, 2013

Evitaţi manipularea!

Am citit la un moment dat un comentariu pe un blog care printre altele spunea ca pe youtube se găsesc multe informaţii cel puţin interesante şi utile şi că ar merita să fie considerat sau poate reconsiderat ca fiind o resursă. Mi-a placut mult ideea şi am început să cotrobăi şi eu pe acolo după chestiile care mă preocupă.
Astăzi am găsit un film care arată câteva idei despre cum se poate contracara  o încercare de manipulare. Daca nu v-aţi pus până acum această problemă, a faptului că sunteţi zilnic manipulaţi sau se încearcă măcar acest lucru, poate că merită de acum înainte să reflectaţi asupra faptului că un om care e conştient de sine, de gândurile şi scopurile lui nu poate fi manipulat, chiar dacă cel care încearcă să o facă are capacităţi de comunicare iscusite.
Ce se întamplă însă atunci când o persoană nu ştie cine este, ce doreşte să realizeze, ce potenţial are, nu ştie sau nu are curaj să se pună în valoare, să se exprime?! Devine foarte repede o unealtă pentru cei care il manipulează, cu scopul de a beneficia de pe urma sa. Vestea bună e că sunt soluţii şi îi mulţumesc celui care a avut ideea de a face un asemenea filmuleţ.
Sunt multe de spus pe tema asta şi chiar merită făcută o asemenea discuţie, însă deocamdată priviţi şi reflectaţi.

 http://www.youtube.com/watch?v=0g-IdfbFuYM


No comments:

Post a Comment