Tuesday, September 10, 2013

De la like la comentarii

Cum sa va provoc sa faceti trecerea de la un simplu like la postarea unui comentariu? Aceasta e intrebarea pe care mi-o pun de cateva zile. Am rabdare,stiu ca nu se va petrece peste noapte dar totusi...ce as putea sa fac? Am adresat , timid ce e drept, acest indemn catre cativa prieteni de pe FB, ca raspuns la like-uri. Daca ati dat like inseamna ca ati intrat pe link, pe blog si pe articolul respectiv cel putin. Cea mai mare actiune a fost deja realizata, citirea materialului. Citirea si intelegerea au creat in mod cert un ecou in mintea voastra. Sunt extrem de curioasa, cum as putea oare sa-l aflu? OK, una dintre posibilitati ar fi sa fiu mai indrazneata si sa va cer deschis opinia. Pai uite, chiar asta fac. Va rog sa interveniti pe fiecare articol care va place sau nu va place, si sa imi spuneti exact asta, scurt si la obiect, ce anume v-a placut sau nu. Mi-ar fi deosebit de folositor sa inteleg ce idei v-au inspirat articolele, ce imagini vi s-au zugravit in minte sau ce dilema au starnit. O alta posibilitate ar fi sa trimit aceasta rugaminte pe e-mail catre voi. Ar consuma mai mult timp dar e o varianta. Voi ce alta posibilitate vedeti? Si care dintre ele vi se pare mai potrivita?

No comments:

Post a Comment