Sunday, September 22, 2013

Am sa va caut pe blogurile voastre!

Sambata seara a avut loc la Yoobi o intalnire a blogerilor din Galati - BGG3. Am aflat despre acest eveniment de pe facebook, m-am inscris si ce sa vezi, m-am si dus. Mi-a trebuit curaj sa fac asta pentru ca stiam din start ca acolo vor veni foarte multi tineri, pe care prezenta mea de "mamaie blogherita" era posibil sa ii nedumereasca. Ori au fost ei extrem de politicosi, ori nu m-am prins eu, cert e ca nu am vazut pe nimeni sa para surprins neplacut de aparitia mea. La urma urmei nu s-a spus nicaieri ca ar fi vreo limita de varsta pentru participare! Si uite asa m-am trezit in elementul meu discutand cu colegii blogeri. Daca ma intreba cineva ce inseamna sa fii blogher nu cred ca as fi avut un raspuns coerent. Asta pentru ca si eu m-am apucat de acest gen de activitate de foarte putina vreme si abia invat. Insa constat ca imi place din ce in ce mai mult sa imi pun ideile si gandurile in pagina si doresc cel mai mult sa dau acestui demers o anume utilitate pentru ceilalti. Aseara am inteles inca o data ca vreau sa lucrez cu tinerii si ca imi face tare bine sa fiu printre ei. Ma molipsesc de energia si entuziasmul lor si ma inspira pentru ceea ce doresc sa realizez in viitor. Coaching si comunicare pentru tineri, aplicate pe problematica lor specifica de viata, in etapa de dezvoltare in care se afla si pentru aceea in care doresc sa ajunga. Concret va spun pe rand in fiecare articol cate putin. Cam asta e si ideea blogului meu. Vreau sa fac cunoscute importanta si beneficiile pe care le aduce coachingul si comunicarea, tuturor celor care vor sa faca o schimbare in viata lor. In paralel cu scrisul pe blog am initiat si un atelier periodic intitulat Portia de Coaching. Pana acum am avut doar doua - primul despre Cum sa depasim blocajele de tip autosabotare si al doilea despre Cum ascultam intr-o conversatie. Il pregatesc pe cel de-al treilea despre Ce spunem prin limbajul trupului? Ceea ce realizez la atelier reprezinta discutarea si exersarea teoriei schitate pe blog. Asta va ofera posibilitatea de vedea si testa direct cum functioneaza pentru voi coachingul si comunicarea. Pana una alta, ma bucur tare mult ca v-am intalnit aseara dragi colegi galateni si braileni si imi exprim respectul si consideratia pentru voi. Am sa va caut pe blogurile voastre. Apropo e pe undeva o lista?!

2 comments:

  1. În scurtă vreme vom avea și lista. Bun venit printre noi. Eu nu pot să nu salut energia și entuziasmul de care dai dovadă, așa că am te susțin în proiectele tale legate de dezvoltarea personală. Mult succes cu blogul. Sper să ai timp suficient să te ții de el ;)

    ReplyDelete
  2. Multumesc Gabriel pentru invitatie, primire si pentru incurajari. Pentru mine sunt provocari asumate, si blogul si dezvoltarea personala. Si daca am deja si sustinatori sunt convinsa ca treburile vor merge bine. Tinem legatura!

    ReplyDelete