Saturday, October 19, 2013

Eu sunt gata, voi ce faceti?

Numar zilele pana la intalnirea cu voi si ma intreb cum va fi. Sunt gata sa va intampin miercuri 23 octombrie 2013 la Yoobi la ora 18,00 si abia astept sa va intalnesc si sa vorbim despre ceea ce transmite limbajul trupului, gestica mainilor, postura corpului, expresia fetei, pozitionarea ochilor dar si tonalitatea vocii, energia atasata vorbelor. Dincolo de cuvinte, la atelierul nr.3 din cadrul Portiei de Coaching, va astept pentru a face impreuna un pas mai departe de teorie, mai aproape de concret. Eu sunt gata, voi ce faceti?

6 comments:

  1. Noi ne pregătim să venim :). Dacă nu reușesc să vin împreună cu soția, eu ar trebui să reușesc să vin!

    ReplyDelete
  2. Sper să am cu ce reveni în brăila după eveniment. :)

    ReplyDelete
  3. Voi face tot ce imi sta in putinta sa ajung.

    ReplyDelete