Saturday, October 5, 2013

Scriu pe blog sau dau cu mopul?

Am o mare dilema. Nu stiu ce sa fac, sa scriu pe blog sau sa dau cu mopul. Pe blog n-am mai postat de ...iar cu mopul n-am mai dat de ... Cert este ca-i musai sa le fac pe amandoua.Chiar daca exista pareri ca ar fi mai bine sa plimb mopu' pe gresie, de fapt voi scrie pe blog, ca m-a lovit inspiratia si tre' sa bat in taste! Vreau sa va invit sa-mi fiti alaturi intr-un moment aparte pentru mine, pentru care ma pregatesc de ceva vreme. Luna aceasta mai precis pe 23 octombrie, voi vorbi la Coaching Support Grup Galati, despre ce este dincolo de cuvinte. E o tema care imi place in general pentru ca este despre comunicare. Si imi place in mod deosebit pentru ca este despre non-verbal, para-verbal, limbaj corporal, etc. Voi spune ce cred eu despre acesta tematica dar voi intreba si voi asculta si ce aveti voi de spus, pentru ca fiecare om are propria sa cale de a trece si intelege dincolo de cuvinte. Acolo unde lucrurile se muta in plan superior si de unde incep sa se reverse gradual, inapoi. Dupa care fie trece la actiune fie ramane mai departe in stand by. Oricum ar fi, orice vom alege sa facem, avem cu totii nevoie de comunicare. Sa vorbim, sa fim ascultati, sa intelegem si sa fim intelesi cu respect pentru opiniile personale, sa ne simtim importanti pentru cei care chiar conteaza in viata noastra. Le putem spune cat de dragi ne sunt si prin vorbe dar nu numai...La fel transmitem si starile de disconfort sau de adversitate, prin cuvinte dar nu numai...Cu putina atentie si cu multa daruire putem sa le cunoastem si sa le stapanim (de cuvinte vorbesc, dar si de stari) iar atunci cand le rostim, sa le dam puterea aceea care le face sa atinga sufletul celuilalt. Al celui cu care stam de vorba. Altminteri de ce ne-am mai osteni sa batem gura de pomana?! sau altfel spus Despre ce vorbim?!

No comments:

Post a Comment